Markíza konečne doplatila na rôzne sofistikované formy mediálnej manipulácie a nevysielala svoje propagandistické exhaláty. Markíza, ktorá si uzurpovala goebbelsovo ministerstvo pravdy, produkujúce doktríny, ktorým sa každý člen spoločnosti musí podriadiť. Je to privatizovaný systém propagandy, vrátane médií, výskumov verejnej mienky a pod.
Markíza vytvorila „oslí“ trh, ktorého základnou úlohou je propagovať a tvoriť systém poloprávd a presvedčení, ktoré majú za úlohu podlomiť nezávislé myslenie človeka, čím sa predchádza pochopeniu a analýze vlastných rozumových výsledkov. Jedinými expertmi sa v Markíze pre obyčajných ľudí stávajú celebrity, ich vystupovanie je vzorom a návodom správania sa ostatných. V tomto spočíva ich informačná rola, ktorej si však „novinári“ vôbec nie sú vedomí. Naopak, žijú v presvedčení, že uvažujú nezávisle a slobodne.
Za základný fakt, možno považovať prečo sa tak deje, je rýdzo ekonomickej podstaty.
Preto sa nemožno čudovať, že obraz „okolia“, reprezentuje úzke záujmy a hodnoty vlastníkov týchto médií a odberateľov ich reklamných služieb. Markíza je korporácia, vlastnená a prepojená na ešte väčšie kartely. Markíza zaviedla sedemdňový ozembuchový pozerací týždeň, zakázala všetky formy vzdelávania.
Konečne aspoň jeden deň hore „bez“. Bolo to osviežujúce, ako keď sa diabol vyparil po svätenej vode! Cítili ste ten ozón?
Alebo sa mýlim?
Silent_Hiil A už v tom čase sa poza ...
seat pamätám si v Narkóze reklamy ...
Markíza sa vyhovára, že ku zlyhaniu ...
Ktovie či im nepraskla šošovka na ...
Silent_HiiI Hádam sa nechceš diviť ...
Celá debata | RSS tejto debaty