Pani učiteľka, poďme spolu učiť. ..
15. februára 2016 19:44,
Prečítané 3 706x,
politolog,
Nezaradené
Prečo slovenskí žiaci dosahujú v medzinárodných meraniach slabé výsledky? Zlou správou je, že úroveň vzdelania sa na Slovensku výrazne zhoršila a má neustále klesajúcu tendenciu ! V porovnaní so situáciou pred 26 rokmi dnes ukončí stredoškolské a vysokoškolské vzdelávanie viac mladých ľudí bez patričnej vedomostnej výzbroje. Predčasné ukončenie školskej dochádzky však aj naďalej predstavuje problém, nedostatočné zručnosti v oblasti porozumenia písanému textu. Základné veci pre žiaka, študenta. Vo vzťahu medzi učiteľom – rodičom – žiakom, je jednoznačne najslabšie ohnivko učiteľ. Bolo by oveľa lepšie, keby ste úlohy objavovali v čitateľskej gramotnosti, v slovenskom jazyku a literatúre, v logickom myslení…
Potom choďte s premiérom nakupovať.
Ψ
23.11.2025
Ak sa krieda stala symbolom chaosu v školstve, potom je logické, že minister školstva by mal zvážiť odchod – možno by to bol prvý krok k tomu, aby sa krieda a škola opäť používala na vyučovanie, a nie ako politická rekvizita. V posledných týždňoch sa médiami prehnala kauza kriedových nápisov na chodníkoch. Áno, čítate správne – krieda. Nie zabezpečenie plynu, nie [...]
18.11.2025
17- november: symbol kultúrnej, protikresťanskej a ekonomickej okupácie Povedzme si to otvorene: to, čo prišlo po 17. novembri 1989, nebola žiadna sloboda. Bola to aj tichá okupácia ekonomickými mocnosťami, ktoré presne vedeli, čo chcú – lacnú pracovnú silu, nový trh a politikov ochotných im držať dvere otvorené. Západ sem neprišiel budovať našu slobodu. Prišiel [...]
09.11.2025
Odstúpenie trénera Weissa je nevyhnutné. Slovan dnes pôsobí ako tím bez identity, bez vedenia a bez vízie. V ŠK Slovan Bratislava sme svedkami veľmi smutného scenára. Tréner Vladimír Weiss st. sa drží lavičky silou-mocou, hoci je už dávno zrejmé, že jeho éra sa skončila. Namiesto impulzu a autority pôsobí ako brzda, ktorá klub ťahá nadol. Hráči mu neveria, [...]
Aká je skutočnosť, (poklesu) ktorú ...
Celá debata | RSS tejto debaty