Greta Thunberg má moju podporu a sympatie

29. septembra 2019, politolog,

GRETA THUMBERG MÁ PRAVDU, MOJU PODPORU A SYMPATIE.  To iba zadubený  politický odkendus a človek s igelitkou na hlave nechápe o čo sa tu jedná.

Toto dievča zosobňuje predstavu, že každý má silu niečo zmeniť. Jej príklad inšpiroval a podnietil ľudí zo všetkých oblastí života, aby žiadali politické činy. A nie iba sľuby politických vetroplachov.

Za  presadzovanie politických požiadaviek na urgentné kroky v súvislosti s klimatickými zmenami má moje sympatie a uznanie !!!

Toto je celé zle. Ja by som tu nemala byť. Mala by som byť v škole na druhej strane oceánu. Lenže vy sa všetci obraciate na nás mladých, aby sme vám dali nádej. Ako si to dovoľujete?“ oborila sa na svetových politikov Thunberg, ktorá pricestovala do New Yorku jachtou, pretože odmieta lietanie, ktoré zanecháva obrovskú uhlíkovú stopu. „Ľudia trpia, ľudia umierajú, celé ekosystémy sa rúcajú, sme na začiatku masového vymierania. A všetko, o čom vy dokážete rozprávať, sú len peniaze a rozprávky o nekonečnom ekonomickom raste. Ako si to dovoľujete?“ povedala šestnásťročná Švédka.