Hrdo vyznávam, že som beloch.

24. júna 2019, politolog,

Čo je to za pravdu, že musí svojich oponentov umlčovať? Vedecké dôkazy o základných rasových rozdieloch sú jasné a nezvratné. Môžeme len hádať, ako sa Galileo alebo Koperník cítili, keď pri svojom pozorovaní oblohy preukázateľne videli, že Slnko neobieha okolo Zeme. Dôkazy, že stredom solárneho systému je Slnko, boli tak jasné, že niektorí duchovní sa na to odmietli pozrieť. Jeden z duchovných, ktorý bol v spore s Galileom, kardinál Bellarmino, sa odmietol pozrieť cez ďalekohľad, pretože ako povedal, len diabol by mu mohol dovoliť vidieť veci, o ktorých Galileo tvrdil, že tam sú.

Fľaša s úzkym hrdlom, ktorá symbolizovala jeho obmedzenosť, sa stala známou ako Bellarminova fľaša. Bellarminova zaujatosť presne odpovedá viere rovnostárskych politikov, ktorí sa odmietajú pozrieť na horu dôkazov, ktoré stoja v protiklade k ich presvedčeniu. V Amerike roku 1964 a v Amerike dneška neexistuje viac ponižujúci a kompromitujúci prívlastok než „rasista“. Toto slovo sa nepoužíva k označeniu človeka, ktorý rozumie podstate rasy; bol to a stále je termín spojený s nenávisťou, útlakom a ľudskou beštialitou. Tak ako boli Galileove fakty o slnečnej sústave spojované s diablom, tak sú dnes fakty o rase spojované s imigrantmi. Pre mňa osobne nemalo porozumenie vrodeným rasovým rozdielom nikdy čo dočinenia s nenávisťou a v slovách vedcov, ktoré som čítal, som taktiež žiadnu nenávisť nevycítil. Jednoducho len hľadali pravdu. A to isté robil predčasne vyspelý 14-ročný chlapec, ktorý vo svojej izbe čítal dlho do noci.

Som hrdý beloch.

Toť vsjo.