Kto si ešte nakopol do Fica ? Vagabund a Gangster !

12. októbra 2018, politolog,

Ten kto si ešte nekopol do bývalého premiéra Róberta Fica nech sa prihlási na tribúnu Za slušné Slovensko a u psov Matoviča, Sulíka, Hlinu a  dostanú psí pagáč a malú psiu kofolu.

Moje dva psy Gangster a Vagabund patria neodmysliteľne ku mne. Vagabund je šesť bystrý a čulý kríženec s krátkymi nohami. Trojročný Gangster, nádherný sedemdesiasedemkilový leonberg s hrdzavou srsťou, vyzerá ako šelma, pohybujúca sa s dôstojnosťou slona. Oba vynikajú veľkou oddanosťou. Mám ich stále pri sebe.

Často hovorím, že mám „evanjeliové“ psy – pudovo dávajú prednosť tomu, kto potrebuje trochu prítulnosti.

Navyše – keďže oba sú príťažlivé vzhľadom i správaním – majú ich radi aj ľudia z okolia, pomáhajú nám nadväzovať styky s verejnosťou. Jedna pani, ktorá, keď som pravidelne prechádzal okolo nej, schválne odvrátila zrak inam. Trvalo to viac ako dva roky. Po prvý raz ma oslovila, keď videla Gangstra. Odpovedal som jej na otázky o rase a tak podobne, ale nezdržal som sa poznámky: „Hovoríte so mnou po prvý raz, a to len kvôli psovi… Doteraz som bol pre vás totálny vzduch…“

            Mám psy rád. Ale nemám rád, ak v našej civilizácii má zvierací maznáčik väčšiu hodnotu ako človek.