„Kali“ špeciál – nie do mojej schránky !

3. septembra 2016, politolog,

Páni opozičníci, skoro každý z vás by sa mal hanbiť, pozerať do zrkadla sám na seba a svojim deťom a rodinám do očí. Vy všetci ste len odpad pre morálku a ona vás má len za pešiakov a chudákov. Nikdy nebudete mať jej moc, ani informácie, ani peniaze. Ako sa môžete pozerať do očí svojím rodinám? Svojim deťom? Ak sa vás raz opýtajú mama a otec, čo ste robili vtedy ak ničili pravdu? Vy budete musieť povedať vieš syn môj dcéra moja, ja som bol ten čo tomu napomáhal a hlásil pre ľudí úplný opak ako sa naozaj dialo.

Vy idete proti vlastným aj proti sebe. Tie drobné čo vám cudzí platia, sú len odpad a za také drobné, ste zapredali vlastný život a Slovensko. Stále ste len chudáci aj z tými peniazmi a nemáte vlastne nič na rozdiel od obyčajných ľudí. Je mi z vás zle, tak ako z nikoho, ale budem držať palce, aby ste dostali rozum a otvorili oči a videli čo vlastne robíte.