Katolícky komunisti, satanistický demokrati a celebrity.

25. decembra 2015, politolog,

Hneď po Thanksgivingu ide kúpiť strom, mega obrovský, taký, že sa ani nezmestí do domu, takže ho otec musí skracovať, aby sa vošiel do obývačky. Ona sa síce zblázni, ale je to super, taká príjemná atmosféra, tradičné americké Vianoce, dvadsiateho štvrtého sa podáva Christmas dinner, potom sa prespí a ráno sa otvárajú darčeky….

Niekoľko dní vypekám a náš dom vonia zmesou perníkového korenia a striebornej jedličky, ktorú tradične zdobíme. V krbe horí oheň, pred ním ležia mačky a my sedíme s vyloženými nohami a vychutnávame si tú neskutočnú pohodu…

Na Štedrom dni má najradšej rozprávkovú atmosféru, ktorá visí vo vzduchu na každom kroku. „Aj keď mám vyše tridsať, užívame si sánkovačku v lese či stavanie snehuliaka. Vianoce sú u nás tak trošku rozprávkové a to nielen vďaka rozprávkam, ktoré si užívam či už prostredníctvom televízneho programu alebo aj príbehov, ktoré nám s radosťou rozpráva naša tridsať ročná babička,”

Dávame si oplátky s medom a cesnakom, aby sme nemali nudný život, tak si dávame aj korenie, aby bol korenistý. A keď som ešte nebola vydatá, tak mi mamina robila s medom krížik na čelo, aby ma chlapci ľúbili, ale odkedy som sa vydala, už to nerobí. A môjmu bratovi dávala, aby ho dievčatá ľúbili…

Narodenie Spasiteľa je asi len u liberála v kláštore mnícha Karola Bezáka Lovásza v Čechách ? možno už ani tam nie…