Som hrdý Slovan a som šťastný !

6. apríla 2014, politolog, Nezaradené

Ja som Slovan, a som šťastný, že sa takéto „dielo“ Stvoriteľa dostalo do môjho srdca aj tým navôkol, čo to potrebujú a čo sú schopní rozširovať si svoje vedomie. Takýto postoj je určený pre pripravených. Kto rozmýšľa plytko a „číta očami a mozgom a nie srdcom“, okolo takého sa tento postoj iba mihne a nič v ňom nezanechá. Ľudia, ktorý chcú veriť tomu, čo sa oficiálne hlása a nechcú to podrobovať svojmu vlastnému skúmaniu, pre takých sú určené večerné seriály a oficiálne správy. Budeme sa večne klaňať novým a novým pánom? A s údivom počúvať, ako nás učia niečo, čo už dávno vieme? Sme Slovania! Čo si myslíte, prečo nás Slovanov rozdelili a rozdrobili? Čo si myslíte, kto vyhral 2. svetovú vojnu? Slovania.
Američania sa ukázali až vtedy, keď zistili, že Červená armáda nezadržateľne ťahá na Západ a láme ducha nadradenosti a spupnosti. Neklaňajme sa cudzím bohom a modlám. Tí už raz prehrali a prehrajú opäť.